Заключення договорів на централізоване водопостачання та водовідведення

ДОГОВІР №____________________________________

з індивідуальним споживачем у будівлі,

приміщення якої є самостійними об’єктами нерухомого майна,

про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення

м. Первомайськ                                                                                                                                       «____» ______20____ р.

 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕРВОМАЙСЬКВОДОКАНАЛ» ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», в особі директора___________________________________, що діє на підставі Статуту ,затвердженого рішенням Первомайської міської ради від 29.11.2018року (далі – Виконавець), з однієї сторони, і фізична особа_________________________________________________________________________________________________

 (ПІБ)

що є власником (співвласником, користувачем) нерухомого майна – індивідуальним споживачем (далі - Споживач), з іншої сторони, (разом - Сторони), керуючись Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» від 10.01.2002 р. № 2918-III, Законом України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017р. № 2189-VІІІ, Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та  водовідведення в населених пунктах України від 27.06.2008 №190, Постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 р. № 690 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення», наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 5 липня 1995 року № 30 «Про затвердження Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України», Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 р. № 151 «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості», Законом України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» від 22 червня 2017 року № 2119-VIII, наказом міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального  господарства України від 01.12.2017 року №316, уклали цей договір на надання послуг з централізованого водопостачання (далі – Договір) про нижченаведене:

Предмет договору

1. Виконавець зобов’язується надавати споживачеві послуги з  централізованого водопостачання та централізованого водовідведення (далі - послуги), а споживач зобов’язується оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у порядку, строки та на умовах, передбачених договором.

2. Виконавець забезпечує якість питної води відповідно до вимог державних санітарних норм і правил з тиском питної води відповідно до параметрів, встановлених державними будівельними нормами, на межі інженерно-технічних систем постачання послуги виконавця та інженерно-технічних систем споживача.

Межами розподілу, в яких здійснюється передача Послуг від Виконавця Споживачеві та розмежування відповідальності за стан і експлуатацію водопровідних мереж є точка приєднання водопровідних мереж споживача до мереж виконавця, розташована в  колодязі, обладнаному запірною арматурою та вузлом комерційного обліку; у разі відсутності колодязя - межею розподілу є місце підключення мережі споживача до водопровідних мереж виконавця, або згідно акту розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін.

3. Послуги надаються споживачеві безперервно, крім часу перерв, визначених частиною першою статті 16 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

Послуга з централізованого водовідведення (за наявності) надається у мережі виконавця з мереж споживача за умови справності мереж споживача.

4. Інформація про споживача:

1) власник (співвласник, користувач) будівлі, приміщення якої є самостійними об’єктами нерухомого майна, та члени його сім’ї - ____________________________ осіб;

   (словами)

2) адреса об’єкта водоспоживання:

вулиця ___________________________________________________________________________________________,

будинок № __________________________, квартира (приміщення) № ______________________________________,

місто (селище, село)__________________________________________,індекс ________________________________,

область ___________________________________________________________________________________________;

3) номер контактного телефону споживача _____________________________________________________________;

4) абонентський номер споживача  ____________________________________________________________________;

5) характеристика вузлів обліку води:

Поряд-ковий номер

Найменування та умовне позначення типу засобу вимірювальної техніки

Заводський номер

Перше показання/ дата

Місце встановлення

Дата останньої періодичної повірки, міжповірочний інтервал

Примітка

1

           

2

           

У разі внесення змін до характеристики вузлів обліку води такі зміни вважаються внесеними до договору шляхом належного оформлення акта взяття на абонентський облік.

Засоби обліку води, підлягають періодичній повірці у строк, що не перевищує одного місяця. Засоби обліку, що не пройшли повірку, до встановлення та експлуатації не допускаються. Після закінчення місячного строку розрахунки з таким споживачем здійснюються як із споживачем, приміщення якого не оснащене вузлом комерційного обліку.

  6)Площа зелених насаджень, саду, городу _______________________________м2;

  7) Норма споживання послуги централізованого водопостачання на 1 особу складає ______________________л/добу.

 

Розмір плати за послуги

5. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до Закону і становлять на момент укладення даного договору:

на послугу з централізованого водопостачання - _________________________________ гривень за 1 куб. метр;

на послугу з централізованого водовідведення- __________________________________гривень за 1 куб. метр;

У разі прийняття уповноваженим органом рішення про зміну тарифів на послуги виконавець у строк, що не перевищує 15 днів з дати введення їх у дію, повідомляє про це споживачам із зазначенням рішення відповідних органів через засоби масової інформації.

У разі зміни тарифів, у період дії договору нові тарифи застосовуються з моменту їх введення в дію без внесення додаткових змін до договору.

6. Плата за послуги розраховується виходячи з розміру затверджених тарифів на послугу та обсягу спожитих послуг, визначеного відповідно до законодавства.

7. Розмір внесків за встановлення та заміну вузлів комерційного обліку (у разі встановлення виконавцем) визначається окремо для кожної будівлі. Сплата внесків розстрочується на ______________років.

8. Розмір внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку визначається окремо для кожної будівлі з розрахунку на один рік та коригується щороку.

9. Розмір внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання встановлюється виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” та становить ___________________________гривень на місяць (квартал). Розмір визначається для кожної будівлі окремо.

 

Облік та порядок оплати послуг

10. Оператор зовнішніх інженерних мереж, до яких приєднана будівля, має право доступу до приміщень у будівлі та споруд, де встановлено вузли комерційного обліку, для проведення їх обслуговування та/або заміни, а також для зняття показань.

11. Виконавець має право доступу до будівель, приміщень і споруд, у яких встановлено вузли комерційного обліку, для проведення перевірки схоронності таких вузлів обліку та зняття показань.

12. Уповноважені посадові особи органів ліцензування, органів місцевого самоврядування мають право доступу до будівель, приміщень і споруд, у яких встановлено вузли комерційного обліку, для проведення перевірки наявності, функціонування таких вузлів та здійснення контролю за правильністю зняття показань.

13. Власник будівлі або його представник мають право доступу до місць встановлення вузлів комерційного обліку для проведення перевірки їх схоронності та зняття показань.

14. Для отримання доступу до вузлів обліку оператор зовнішніх інженерних мереж, Виконавець, уповноважені посадові особи органів ліцензування, органів місцевого самоврядування звертаються до Споживача за допомогою телефонного зв’язку або в письмовій формі за поштовою або електронною адресою, що зазначена у договорі, щодо доступу до вузлів комерційного обліку із зазначенням його мети та дати.

15. Споживач забезпечує у зазначений у зверненні строк доступ представників оператора зовнішніх інженерних мереж, виконавця, уповноважених посадових осіб органів ліцензування, органів місцевого самоврядування до вузлів обліку після пред’явлення ними відповідних службових посвідчень. 

У разі неможливості споживача у зазначений строк забезпечити такий доступ інший строк доступу до вузла обліку узгоджується додатково.

16. Ведення обліку послуг з централізованого водопостачання здійснюється за показаннями вузла комерційного обліку, прийнятого виконавцем на абонентський облік.

У разі наявності у споживача кількох об’єктів водоспоживання, оснащених вузлами обліку, ведення обліку наданих послуг здійснюється з урахуванням показань усіх засобів обліку, прийнятих виконавцем на абонентський облік.

17. Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць.

Оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим періодом.

Рахунки на оплату послуг формуються Виконавцем на основі показань вузла (вузлів) комерційного обліку відповідно до Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” та надаються Споживачеві (його представникові) не пізніше ніж за 10 календарних днів до граничного строку внесення плати за послуги.

Рахунки надаються у паперовому вигляді. За згодою Споживача рахунки можуть надаватися в електронному вигляді, зокрема шляхом доступу до електронних систем обліку розрахунків. Рахунки надаються Споживачеві на безоплатній основі. 

18. Зняття показань вузла (вузлів) комерційного обліку здійснюється щомісяця виконавцем у присутності споживача або споживачем та надаються виконавцеві у строк до 5 числа місяця, наступного за розрахунковим, одним з таких способів, як телефоном, факсом, або в інший спосіб, доведений до відома споживача, та зазначаються у рахунку на оплату послуг, крім випадків, коли зняття показань здійснюється виконавцем за допомогою систем дистанційного зняття показань.

Іншими способами надання показань вузлів розподільного обліку є особистий кабінет на сайті виконавця – https://www.vodokanal.prv.mk.ua, інформаційний термінал виконавця, банківські установи та термінали самообслуговування

В зимовий період з 01 листопада по 01 травня у разі неможливості зняття показань вузла (вузлів) комерційного обліку внаслідок утеплення споруд, в яких встановлено вузли комерційного обліку. Виконавець проводить нарахування за послуги централізованого водопостачання з урахуванням середньодобового споживання за попередні 12 місяців.

Після відновлення надання показань відповідних вузлів обліку Виконавець зобов’язаний здійснити перерахунок за надані послуги.

19. У разі недопущення Виконавця до відповідного вузла обліку для зняття показань або у разі ненадання у визначений договором строк Споживачем Виконавцеві показань відповідного вузла обліку виконавцем протягом трьох місяців приймається середньодобове споживання відповідної послуги за попередні 12 місяців, після закінчення тримісячного строку з дня недопущення Виконавець зобов’язаний здійснювати розрахунки з такими споживачами як із споживачами, приміщення яких не оснащені вузлами обліку.

Після відновлення надання показань відповідних вузлів обліку Виконавець зобов’язаний здійснити перерахунок за надані послуги.

20. Обсяг наданих Споживачеві послуг з централізованого водовідведення (за наявності) визначається на рівні обсягів спожитих ним послуг з централізованого водопостачання.

21. До встановлення вузла комерційного обліку обсяги споживання питної води визначаються за нормами споживання з розрахунку на одну особу та для ведення особистого підсобного господарства, встановленими органами місцевого самоврядування.

22. У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку до відновлення його роботи або заміни ведення комерційного обліку здійснюється розрахунково відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої Мінрегіоном, з урахуванням середнього споживання питної води протягом попередніх 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12, за фактичний час споживання послуги, але не менш як 15 діб).

Несанкціоноване втручання у роботу вузлів комерційного обліку забороняється. Якщо виконавцем встановлено факт втручання в роботу вузла комерційного обліку, він вважається таким, що вийшов з ладу. Початком періоду нарахування є дата останніх контрольних показників, відзнятих Виконавцем.

У разі виявлення витоку води в мережі Споживача, через зіпсування санітарно-технічних приладів та арматури, пошкодження внутрішньої (у тому числі внутрішньобудинкової) мережі водопостачання, нераціонального використання води, у випадку, коли засіб обліку на вводі відсутній або не працює з вини Споживача (втручання в роботу засобу обліку), Виконавець виконує нарахування витрат води за пропускною здатністю трубопроводу вводу.

23. Оплата послуг здійснюється в безготівковій або готівковій формі. За бажанням Споживача оплата послуг може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.

У разі авансової оплати послуг Виконавець періодично один раз на шість місяців здійснює перерахунок плати за фактично надані послуги, про що повідомляє споживачеві.

24. У разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги Споживач сплачує пеню в розмірі 0,01 відсотка суми боргу за кожен день прострочення. Загальний розмір сплаченої пені не може перевищувати 100 відсотків загальної суми боргу.

Нарахування пені починається з першого робочого дня, що настає за останнім днем граничного строку внесення плати за послуги.

Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у споживача заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.

25. У разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості Виконавець проводить перерахунок вартості послуги у порядку, затвердженому Кабінетом Міністрів України, та сплачує споживачеві неустойку (штраф, пеню) у розмірі 0,01 відсотків суми здійсненого перерахунку вартості послуги.

26. Розмір внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку послуг з централізованого водопостачання встановлюється відповідно до Методики визначення розміру внесків за встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку та їх розподілу між споживачами комунальних послуг, власниками (співвласниками) приміщень, обладнаних індивідуальними системами опалення та/або гарячого водопостачання, затвердженої Мінрегіоном.

27. Дієздатні особи, які проживають та/або зареєстровані у житлі Споживача, користуються послугами та несуть солідарну відповідальність за зобов’язаннями з оплати послуг.

У разі зміни даних визначених в п.4 цього Договору, що впливають на розмір плати за послуги ( в тому числі зміна кількості мешканців), а також інші випадки що призводять до зміни об’ємів спожитої води Споживачем, останній повідомляє про це Виконавця в місячний термін.

28. У разі тимчасової відсутності Споживача та інших осіб понад 30 календарних днів Споживач може письмово повідомити про це Виконавцеві та надати відповідне документальне підтвердження. У такому разі Споживач має право на несплату вартості послуг (у разі відсутності приладів обліку в житловому приміщенні (іншому об’єкті нерухомого майна) при умові опломбування запірної арматури у закритому стані представником виконавця.

29. Споживач, якому для провадження підприємницької діяльності та іншої господарської діяльності на території своїх приватних домоволодінь необхідно отримувати послуги, зобов’язаний звернутися до Виконавця з відповідними документами для внесення змін до договору.

 

 

Права та обовязки сторін

30. Споживач має право на:

1) підключення в установленому порядку до систем централізованого водопостачання та водовідведення (за наявності);

2) забезпечення питною водою, якість якої відповідає державним санітарним нормам та правилам, кількість і режим подання якої визначаються на договірних засадах, в обсязі, не меншому від нормативів питного водопостачання;

3) одержання в установленому порядку повної, достовірної, своєчасної інформації про якість питної води та режим її постачання;

4) забезпечення послугами з централізованого водовідведення відповідно до нормативів гранично допустимих концентрацій та нормативів гранично допустимого скидання забруднюючих речовин;

5) пред’явлення позовів до суду про відшкодування збитків, завданих внаслідок постачання неякісної питної води, що не відповідає державним санітарним нормам та правилам, інших порушень вимог законодавства у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення;

6) своєчасне одержання послуг належної якості згідно із законодавством і умовами договору;

7) одержання без додаткової оплати від виконавця інформації про тарифи, розмір місячного платежу, структуру тарифу, норми споживання та порядок надання послуг, а також про їх споживчі властивості;

8) відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг та незаконного проникнення в належне йому житлове приміщення (інший об’єкт нерухомого майна);

9) зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послуги у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або зниження їх якості;

10) усунення Виконавцем виявлених недоліків у наданні послуг протягом строку, встановленого законодавством;

11) несплату вартості послуг у разі їх невикористання (за відсутності приладів обліку) за період тимчасової відсутності у житловому будинку або іншій будівлі, приміщення якої є самостійними об’єктами нерухомого майна, Споживача та інших осіб понад 30 календарних днів за умови документального підтвердження такої відсутності (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання та ін.) та опломбування запірної арматури у закритому стані представником виконавця;

12) отримання від Виконавця штрафу за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт у розмірі 0,01 відсотків середньомісячної плати за послугу за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12, за фактичний час споживання послуги) за кожну добу такого перевищення;

13) проведення перевірки кількості та якості послуг у встановленому законодавством порядку;

14) складення та підписання актів-претензій у зв’язку з порушенням порядку надання послуг, зміною їх споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;

15) отримання без додаткової оплати інформації про проведені Виконавцем нарахування плати за послуги (за періодами та видами нарахувань) та отримані платежі;

16) розірвання договору за умови попередження про це виконавця не менш як за два місяці до дати розірвання договору та допуску виконавця для здійснення технічного припинення надання послуг.

31. Споживач зобов’язаний:

1) раціонально використовувати питну воду, не допускати її витоки;

2) не перешкоджати здійсненню контролю за технічним станом інженерного обладнання в приміщеннях;

3) утримувати в належному технічному і санітарному стані водопровідні мережі та обладнання;

4) укладати договір про надання послуг у порядку і випадках, визначених законом;

5) своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з його вини;

6) забезпечувати цілісність обладнання вузлів комерційного обліку послуг та не втручатися в їх роботу;

7) проводити за власний рахунок ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, пошкодженого з його вини, яка доведена в установленому законодавством порядку;

8) оплачувати надані послуги за тарифами, встановленими відповідно до законодавства, у строки, встановлені договором;

9) допускати у своє житлове приміщення (інший об’єкт нерухомого майна) виконавця або його представника у порядку, визначеному законом, для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань засобів обліку;

10) дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства під час проведення ремонту чи реконструкції житлового приміщення (іншого об’єкта нерухомого майна), не допускати порушення законних прав та інтересів учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг;

11) забезпечувати своєчасну підготовку об’єктів, що перебувають у його власності, до експлуатації в осінньо-зимовий період;

12) у разі несвоєчасного здійснення платежів за послуги сплачувати пеню в розмірах, установлених законом або договором;

13) письмово шляхом подання заяви інформувати виконавця про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та про фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі споживача, протягом 10 календарних днів з дня настання таких змін;

14) дотримуватися правил безпеки, зокрема пожежної, та санітарних норм;

15) допускати у своє житлове приміщення (інший об’єкт нерухомого майна) Виконавця або його представника, для реалізації права на обмеження (припинення) надання послуги централізованого водопостачання, відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

16) у разі встановлення Виконавцем факту несанкціонованого втручання в роботу засобів комерційного обліку відшкодовувати вартість робіт з проведення їх експертизи, метрологічної повірки та ремонту згідно із законодавством, у разі виконання даних робіт Виконавцем.

17) відшкодовувати Виконавцю витрати з проведення аналізу якісних показників послуг у разі необґрунтованості претензій.

32. Виконавець має право:

1) здійснювати контроль за технічним станом інженерного обладнання будівель, вимагати термінового усунення витоків з водопровідних мереж та обладнання, забезпечувати встановлення, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку питної води відповідно до Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”;

2) вимагати від споживача дотримання правил експлуатації жилих приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних правил і правил пожежної безпеки, вимог інших нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;

3) вимагати від споживача проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуг, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості таких робіт;

4) доступу до житлових приміщень (інших об’єктів нерухомого майна) споживача для ліквідації аварій, усунення неполадок санітарно-технічного та інженерного обладнання, його встановлення і заміни, реалізації права на обмеження (припинення) надання послуг, проведення технічних та профілактичних оглядів і перевірки показань вузлів комерційного обліку, що забезпечують облік споживання послуг у будівлі, приміщення якої є самостійними об’єктами нерухомого майна, в порядку, визначеному законом і договором;

5) обмежити (припинити) надання послуг у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі в порядку і строки, встановлені законом і договором, крім випадків, коли якість та/або кількість таких послуг не відповідають умовам договору;

6) звертатися до суду в разі порушення споживачами умов договору;

7) отримувати інформацію від споживача про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичної кількості осіб, які постійно проживають у житлі споживача, у випадках та порядку, передбачених договором, та вносити відповідні зміни в Договір;

8) створювати систему управління якістю, сертифіковану відповідно до національних або міжнародних стандартів акредитованими органами із сертифікації.

9) нараховувати у разі несвоєчасного внесення Споживачем плати за надані послуги пеню у розмірі, встановленому законодавством і цим Договором

10) вимагати від Споживача своєчасного усунення виявлених несправностей, пов'язаних з отриманням Послуг, що виникли з вини Споживача, або відшкодування вартості відповідних робіт.

33. Виконавець зобов’язаний:

1) забезпечувати виробництво та постачання споживачам питної води відповідно до умов договору;

2) вживати заходів до забезпечення питною водою у разі порушення функціонування систем централізованого водопостачання та водовідведення (аварійні ситуації);

3) вирішувати питання, пов’язані з порушенням функціонування систем централізованого водопостачання та водовідведення (аварійні ситуації), відповідно до плану оперативних дій із забезпечення споживачів питною водою у відповідному населеному пункті (районі);

4) відшкодовувати збитки, завдані юридичним і фізичним особам внаслідок порушення вимог законодавства у сфері питної води, питного водопостачання та централізованого водовідведення, що сталося з його вини; 

5) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість послуг згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів;

6) готувати та укладати із споживачем договори з визначенням відповідальності за дотримання їх умов;

7) надавати без додаткової оплати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про тарифи, розмір місячного платежу, структуру тарифу, норми споживання та порядок надання послуг, а також про їх споживчі властивості та іншу інформацію, передбачену законодавством;

8) своєчасно проводити підготовку об’єктів житлово-комунального господарства до експлуатації в осінньо-зимовий період;

9) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживача і проводити відповідні перерахунки розміру плати за послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором;

10) вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством;

11) виплачувати споживачеві штраф за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт у розмірі 0,01 відсотків середньомісячної плати за послугу за попередні 12 місяців (якщо попередніх місяців нараховується менш як 12, за фактичний час споживання послуги) за кожну добу такого перевищення;

12) своєчасно реагувати на виклики споживачів, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання послуг;

13) своєчасно проводити за власний рахунок роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням послуг, що виникли з його вини;

14) інформувати споживачів про намір зміни тарифів на послуги відповідно до законодавства;

15) відшкодовувати збитки, завдані майну, шкоду, заподіяну життю або здоров’ю споживача внаслідок неналежного надання або ненадання послуги та незаконного проникнення в належне йому житлове приміщення (інший об’єкт нерухомого майна);

16) самостійно здійснювати перерахунок вартості послуг за період ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг, а також сплачувати неустойку (штраф, пеню) у розмірі 0,01 відсотків суми здійсненого перерахунку вартості послуги.

Відповідальність сторін

34. Споживач несе відповідальність за:

1) невиконання умов договору;

2) несвоєчасне внесення платежів за послуги шляхом сплати пені.

35. Виконавець несе відповідальність за:

1) невиконання умов договору;

2) збитки, завдані майну, шкоду, заподіяну життю або здоров’ю споживача внаслідок неналежного надання або ненадання послуги та незаконного проникнення в належне йому житлове приміщення (інший об’єкт нерухомого майна), шляхом відшкодування збитків;

3) ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг;

4) порушення прав споживачів згідно із законодавством.

 

Порядок обмеження (припинення) надання послуг

36. Виконавець обмежує (припиняє) надання послуг у разі:

проведення ремонтних і профілактичних робіт згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації і користування, положеннями про проведення поточного і капітального ремонтів та іншими нормативно-правовими актами через 10 днів після повідомлення споживачеві через засоби масової інформації, на офіційному сайті Виконавця або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до кожного споживача, із зазначенням причини та строку обмеження (припинення) в наданні відповідних послуг;

ліквідації аварії, повідомивши споживачеві через засоби масової інформації, на офіційному сайті Виконавця або в інший спосіб, що гарантує доведення такої інформації до споживача, про таку перерву не пізніше ніж через три години з початку такої перерви. У повідомленні зазначається причина та строк перерви в наданні відповідних послуг.

37. Виконавець має право обмежити (припинити) надання відповідної послуги споживачеві у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги протягом 30 днів з дня отримання споживачем попередження від виконавця.

Обмеження (припинення) надання послуг здійснюється виконавцем відповідно до частини четвертої статті 26 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

38. Для обмеження (припинення) надання відповідної послуги споживачеві (у разі непогашення в повному обсязі заборгованості за спожиті послуги) виконавець надсилає споживачеві попередження про те, що у разі непогашення ним заборгованості з оплати за спожиті послуги протягом 30 днів з дня отримання попередження надання йому послуг може бути спочатку обмежено, а потім припинено.

Таке попередження надсилається споживачеві не раніше наступного робочого дня після закінчення граничного строку оплати послуги, визначеного законодавством та/або договором.

Попередження надсилається споживачеві рекомендованим листом (з повідомленням про вручення) та шляхом повідомлення споживачеві через його особистий кабінет або в інший спосіб, що гарантує доведення інформації до споживача.

39. У разі непогашення споживачем заборгованості протягом 30 днів з дня отримання попередження виконавець має право обмежити (припинити) надання послуг споживачеві.

40. Обмеження (припинення) надання послуг не є підставою для розірвання договору про надання послуг.

41. Надання послуг відновлюється у повному обсязі протягом наступного дня з дати повного погашення заборгованості за фактично спожиті послуги чи з дати укладення угоди про реструктуризацію такої заборгованості.

42. Витрати виконавця, пов’язані з відновленням надання послуги споживачеві, підлягають відшкодуванню за рахунок споживача відповідно до кошторису витрат на відновлення надання послуг, складеного виконавцем.

 

Порядок оформлення претензій

43. У разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуг споживач має право викликати виконавця (його представника) для проведення перевірки кількості та/або якості наданих послуг.

Оформлення претензій споживачів здійснюється в порядку, передбаченому статтями 27, 28 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”.

44. За результатами перевірки якості надання послуг складається акт-претензія відповідно до порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

45. Виконавець зобов’язаний прибути на виклик споживача не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення.

46. У разі проведення перевірки якості наданих послуг з централізованого водопостачання споживач має право здійснити забір проб. Інформація про забір проб зазначається в акті-претензії.

У разі встановлення за результатами дослідження відібраних проб факту постачання (надання) послуг неналежної якості витрати споживача на оплату проведених досліджень підлягають компенсації за рахунок виконавця.

47. У разі неприбуття виконавця в установлений строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт-претензія підписується споживачем та не менш як двома споживачами, які проживають (розташовані) у сусідніх будівлях (у приміщеннях у разі, коли послуга надається у багатоквартирному будинку) і надсилається виконавцеві рекомендованим листом.

48. Виконавець протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, зазначених в акті-претензії, або видає (надсилає) споживачеві обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.

 

Форс-мажорні обставини

49. Сторони звільняються від відповідальності згідно з договором у разі настання дії непереборної сили (надзвичайних ситуацій техногенного, природного або екологічного характеру), яка унеможливлює надання відповідної послуги згідно з договором.

50. Сторона, яка не може виконати прийнятих на себе зобов’язань внаслідок дії форс-мажорних обставин, зобов’язана в письмовій формі повідомити іншій стороні про час настання, можливу тривалість та вірогідну дату припинення дії даних обставин, підтвердивши наявність дії форс-мажорних обставин відповідними документами.

51. У разі настання форс-мажорних обставин строк дії договору продовжується або припиняється за згодою сторін.

Особливі умови та строк дії договору

52. Договір укладається строком на один рік. Якщо за один місяць до закінчення зазначеного строку жодна із сторін не повідомить письмово іншій стороні про відмову від договору, договір вважається продовженим на один рік.

53. Внесення змін до договору здійснюється шляхом укладення додаткової угоди, укладеної в письмовій формі та підписаних Сторонами, за виключенням змін передбачених п.5 та п.9 цього Договору. Якщо Споживач або Виконавець протягом одного місяця з моменту направлення запропонованих змін на адресу Сторони зазначену в Договорі, не поверне належним чином оформлену додаткову угоду, зміни викладені в ній вважаються прийнятими обома Сторонами..

54. Договір може бути розірваний споживачем за умови попередження про це виконавця не менш як за два місяці до дати розірвання договору та допуску виконавця для здійснення технічного припинення надання послуг.

55. Сторони надають одна одній згоду на використання та обробку своїх персональних даних, у тому числі надання їх третій особі, виключно для здійснення повноважень та дій, що необхідні для реалізації прав та виконання обов’язків, передбачених договором, відповідно до вимог Закону України “Про захист персональних даних” та інших законодавчих актів.

56. Спори, що можуть виникнути у процесі виконання договору, сторони вирішують шляхом переговорів. Неврегульовані питання вирішуються у судовому порядку.

57. Договір укладений у двох примірниках по одному для кожної із сторін, що мають однакову юридичну силу.

 

Інші умови

58. Показання комерційних вузлів обліку враховуються під час здійснення розрахунків за надані послуги з моменту прийняття таких вузлів обліку на абонентський облік, про що складено відповідний акт згідно з Порядком прийняття приладу обліку на абонентський облік, затвердженого Кабінетом Міністрів України

59. Плата за полив площ зелених насаджень, саду, городу будинків садибного типу, що не обладнані засобами обліку води, нараховується на підставі даного договору, даних технічного паспорту про площу зелених насаджень, саду, городу та /або акту про визначення площі поливу складеного представником Виконавця за участю Споживача

60. Плата за полив зелених насаджень, саду, городу будинків садибного типу, що необладнані засобами обліку води нараховується з травня по серпень включно

Споживач, який не погоджується з даним порядком нарахування плати за полив присадибної ділянки зобов’язаний встановити лічильник.

61. Доведення інформації до споживача у разі перерви в надані послуг є оголошення розміщене одним із способів: у місцевих засобах масової інформації, під’їзді, на дошці оголошень ( в разі наявності), в особистому електронному кабінеті споживача, на сайті виконавця або повідомлення споживачеві за допомогою засобів телефонного зв’язку, електронною поштою, номер, адресу яких зазначено споживачем у договорі

62. Номери телефонів аварійних служб у разі виникнення аварій та інших надзвичайних ситуацій:

Аварійно-диспетчерська служба - тел. +38(066) 952 12 72, +38(067) 952 12 72;

Виклик контролера (05161) 4 31 98;

Інформація по особовим рахункам (05161) 4 31 98

Група по роботі з населенням (05161) 431 98.

 

Адреси та реквізити сторін

 

ВИКОНАВЕЦЬ

 

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПЕРВОМАЙСЬКВОДОКАНАЛ» ПЕРВОМАЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ  РАДИ»

 

______________________________________________

Адреса: 55210, вул. Київська, буд. 129а

м. Первомайськ, Миколаївська область

ЄДРПОУ  42700456

Р/рUA 203006140000026001500332899

МФО 300614

в ПАТ КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК м. Київ

ІПН 427004514083

 тел. (05161)4 26 89

e-mail: pervovolokanal@dmail.com

 

Офіційний сайт https://vodokanal.prv.mk.ua/

                           

                                   МП

СПОЖИВАЧ

_____________________________________________________

           ( прізвище, ім'я та по батькові )

_____________________________________________________

                               (підпис)

Адреса: вул. __________________________________________

будинок №__________________ квартира _________________

тел. _________________________________________________

е-mail:_______________________________________________

Паспорт: серія ________________ №_____________________

Виданий “ _______” _______________________________ року

Ким виданий _________________________________________

_____________________________________________________

Ідентифікаційний номер________________________________

Дата підписання “_______”__________________ 20________ р.

Дата та місце народження ______________________________

__________________________________________________